ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با تعدادی از تاجران وارد کننده اقلام مختلف

محترم خان محمد سرفراز باز رئیس دارالانشای هیات مدیره و محترم ‏شفیق‌الله ‏عطایی سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، با حضور داشت محترم فدا محمد سروری رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری کاپیسا و تعدادی از تاجران وارد کننده مواد عذایی و اقلام مختلف، در دفتر مرکزی اتاق ملاقات کرده و پیرامون مشکلات شان بحث و تبادل نظر نمودند.
 
در این نشست تاجران واردکنندگان اقلام مختلف در رابطه به مشکلات شان در گمرکات صحبت نموده و خواهان همکاری اتاق در قسمت حل مشکلات شان در هماهنگی با مسوولان ذیربط گمرکی گردیدند.
 
به همین ترتیب تاجران وارد کننده مواد غذایی مشکل تخنیکی تصفیه امور مالیاتی شان را با رهبری اتاق شریک ساخته، افزودند که تصفیه امور مالیاتی شان باید مطابق انوایس مبدای خرید صورت گیرد. ایشان در زمینه حل این مشکل خواستار همکاری اتاق در هماهنگی با مقامات ذیربط امور مالیاتی و گمرکی شدند.
 
محترم خان محمد سرفراز باز، پس از اظهار خوش آمدید به تاجران و شنیدن مشکلات آنان، اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را خانه مشترک همه تاجران کشور گفته و هرنوع تلاش اتاق را در قسمت حل مشکل شان در همکاری با ادارات ذیربط حکومتی وعده نمود.
 
محترم ‏شفیق‌الله ‏عطایی، از تلاش های همیشگی اتاق در قسمت رسیدگی به مشکلات تاجران اطمینان داده، از تاجران مذکور خواست تا مشکلات خود را به گونه مشخص و کتبی به اتاق بسپارند تا اتاق در نشست با مسوولان ارگان های ذیربط حکومتی روی میکانیزم و راه حل عملی آن صحبت نماید.