جلسه عمومی اعضای ریاست انجمن شفاخانه های خصوصی افغانستان برگزار شد

جلسه عمومی اعضای ریاست انجمن شفاخانه های خصوصی افغانستان با اشتراک محترم احمد ضیاء عظیمی شینوزاده رئیس کمیته تخصصی صحت و عضو هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با حضورداشت رؤساء و نمایندگان شفاخانه های عضو این انجمن برگزار شد.
 
جلسه با سخنان محترم داکتر فردین غرمان رئیس انجمن شفاخانه های خصوصی آغاز و سپس پیرامون مشکلات موجود شفاخانه های عضو انجمن، از سوی اعضاء بحث صورت گرفته و اشتراک کنندگان در رابطه به حل مشکلات مذکور ضمن ارائه نظریات و پیشنهادات مشخص خویش، از رئیس کمیته تخصصی صحت اتاق خواستند تا در جهت تدویر جلسات مشترک با مقامات سکتور صحت و ارگان های ذیربط، با آنان همکاری نماید.
 
محترم احمد ضیاء عظیمی شینوزاده، در صحبت های خود مشکلات موجود شفاخانه های عضو انجمن را تأیید نموده و هر نوع همکاری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را در قسمت حل مشکلات سکتور صحی خصوصی در همکاری با ارگان های ذیربط و همچنان تنظیم جلسات با مقامات کشور و سایر شرکای کاری وعده نمود.
 
بیشتر از 557 شفاخانه خصوصی در افغانستان فعالیت دارند و شفاخانه های خصوصی کشور که در حکومت گذشته با مشکلات زیادی مواجه بودند، توقع دارند تا امارت اسلامی افغانستان در زمینه حل مشکلات شان و همچنان سرمایه گذاری سکتور صحی تسهیلات بیشتری را ایجاد نماید.