معاون تجارتی اتاق و شماری از تاجران کشور با سرپرست وزارت مالیه ملاقات کرده و پیرامون مشکلات شان بحث نمودند

محترم خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و شماری از رؤسای اتاق های ولایتی حوزه شمال کشور با محترم ملا هدایت الله بدری سرپرست وزارت مالیه ملاقات کرده و در رابطه به مشکلات تاجران در بنادر و گمرکات کشور بحث و تبادل نظر نمودند.
 
محترم مایل احمدی، از فعالیت های اخیر رهبری وزارت مالیه بخاطر از بین بردن فساد اداری و بیروکراسی در این نهاد را قابل قدر دانسته، پیرامون مشکلات موجود در بخش تعرفه گمرکی و مراقبت سیار که در برابر تجارت مشکل ساز شده اشاره نموده و خواهان همکاری این وزارت در زمینه حل مشکلات شان گردید.
 
روسای اتاق های بلخ، جوزجان، اندخوی و تاجران کندز نیز مشکلات شان را در رابطه به تعرفه کالاهای وارداتی و گزارش ربعوار بیان نموده و خواهان همکاری وزارت مالیه در حل این مشکلات گردیدند.
 
سرپرست وزارت مالیه و مسوولان بحش های تخنیکی این وزارت، پس از استماع صحبت های معاون تجارتی اتاق و مشکلات رؤسای اتاق های ولایتی، گفت، وزارت مالیه و در كل رهبری امارت اسلامی در خدمت مردم افغانستان بوده و هیچ نوع فساد اداری را در ادارات خود تحمل نخواهند کرد.
 
آقای بدری و رهبری وزارت مالیه، به مسوولان اتاق تجارت و سرمایه گذاری اطمینان دادند که در مورد مشکلات و پیشنهادات تاجران به زود ترین فرصت رسیدگی خواهند کرد.