ملاقات اعضای رهبری اتاق با مسوولان شرکت بین المللی حمل و نقل (CTI)

محترم شیرین آغا سخی رئیس مالی هیات مدیره اتاق، محترم خان جان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق و محترم عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار اتاق و رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری غزنی، با حضورداشت رئیس اجرائیوی اتاق افغانستان – پاکستان و مسوول دیپارتمنت انکشاف صادرات و سرمایه گذازی اتاق با محترمان عدیل بیک رئیس عامل شرکت بین‌المللی حمل و نقل (CTI) و محترم ذیشان احمد رئیس ترانسپورت بین المللی و گمرکات شرکت مذکور، در دفتر کاری هیات مدیره اتاق ملاقات کرده و پیرامون همکاری های مشترک بحث و تبادل نظر نمودند.
 
در آغاز، محترم الکوزی ضمن اظهار خوش امدید به مسؤلان شرکت بین المللی حمل و نقل (CTI)، در مورد تاریخچه و فعالیت های بارز اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و همچنان مشکلات موجود سکتور خصوصی با کشور های همسایه در بخش حمل و نقل صحبت نمود.
 
سپس محترم شیرین آغا سخی وعبدالمتین قلندری، در رابطه به مشکلات حمل و نقل تاجران افغان در بنادر کراچی و واگه یاد آوری کرده و از همکاری شرکت بین المللی حمل و نقل(CTI) با سکتور خصوصی افغانستان به اساس امضای یک تفاهمنامه همکاری استقبال نمودند.
 
در این نشست مسوولان شرکت بین المللی حمل و نقل (CTI) در رابطه به فعالیت های این شرکت و اهمیت تجارت و ترانزیت میان افغانستان و پاکستان صحبت نمود و آمادگی خود را در بخش انتقالات اموال تجارتی میان کشور های جنوب آسیا و آسیای مرکزی برای سکتور خصوصی افغانستان با ارائه خدمات ارزان و انتقال سریع، ابراز داشتند.
 
همچنان مسوولان شرکت بین المللی حمل و نقل (CTI) در دیدار جداگانه با محترم شفیق الله عطایی سرپرست ریاست هیات عامل اتاق در رابطه به فعالیت های شرکت مذکور معلومات مفصل ارائه کرده و همکاری های مشترک با اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را به سود تجارت در سطح کشورهای همسایه و منطقه توصیف کردند.