نشست هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با تاجران و وارد کنندگان مواد غذایی حوزه غرب کشور

محترمان محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، خانجان الکوزی و ضیاءالدین اچکزی اعضای هیات مدیره اتاق با تعدادی از تاجران و وارد کنندگان مواد غذایی حوزه غرب کشور در دفتر مرکزی اتاق ملاقات کرده و پیرامون مشکلات شان و راه های حل آن بحث و تبادل نظر نمودند.
 
تاجران مذکور از مشکلات موجود شان در گمرک اسلام قلعه در قسمت افزایش تعرفه های گمرکی بالای شمار زیادی از اقلام وارداتی از جمله بعضی از اقلام مواد غذایی و ثبت قیمت ها در سیستم اسیکوا که در نتیجه باعث توقف حدود دو هزار لاری در دو طرف مرز و بلند رفتن قیمت ها در داخل کشور گردیده اند یاد آور شده و از رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری خواهان همکاری در جهت مشکل شان در تفاهم با مسوولان ذیربط امارت اسلامی افغانستان گردیدند.
 
اعضای هیات رهبری اتاق بعد استماع مشکلات تاجران مذکور، از آنان خواستند تا مشکلات و پیشنهادات خویش را به شکلی کتبی به اتاق بسپارند و وعده سپردند که هیات رهبری اتاق تلاش خواهند کرد تا در تفاهم با مسوولان کمیسیون اقتصادی امارت اسلامی به مشکلات شان رسیدگی صورت گیرد.
 
محترم محمد یونس مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به تاجران حوزه غرب، به آنان گفت که اتاق همیشه از تجارت قانونمند حمایت کرده و حامی رشد تولیدات داخلی نیز می باشد. وی تاجران و سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری در داخل کشور نمود تا کشور بسوی رشد اقتصادی و خود کفایی برود.