نشست هماهنگی هیات عامل اتاق مرکز با اتاق های ولایتی به گونه آنلاین برگذار گردید

محترم شفیق الله عطایی سرپرست ریاست هیات عامل با حضورداشت محترم میرویس هوتک معاون مالی و اداری، آمرین دیپارتمنت های مرکزی، آمرین و مدیران اتاق های ولایتی نشست هماهنگی را به گونه آنلاین برگزار کرد.
 
درنخست، سرپرست ریاست هیات عامل، با اظهار قدردانی و سپاس گزاری از تلاش‌ های اتاق های ولایتی و ولسوالی به منظور حمایت و پشتیبانی از فعالیت های سکتور خصوصی در سطح ولایات و محلات خویش، موجودیت تهدیدات امنیتی که در تعدادی از شهرهای کشور متاسفانه رو به انکشاف می باشند را مایه تأسف خوانده و ادامه‌ی این خشونت ها را زمینه ساز توقف و کاهش فعالیت های سکتور خصوصی دانست.
 
آقای عطایی هم‌ چنان با تعیین اهداف نشست هماهنگی گفت، امروز پیرامون دو مسئله مهم برای انسجام امور اجرایی اتاق در سطح مرکز و ولایات پرداخته می شود:
1- ایجاد هماهنگی و بسیج امکانات اداره به هدف دست یابی به اهداف متعالی و استراتیژیک اتاق و بهبود عرضه خدمات برای سکتور خصوصی با درنظرداشت دانش و فناوری های پیشرفته امروزی در چهارچوب امکانات موجود اتاق؛
2- رسیدگی به مطالبات، خواسته ها و چالش های داخلی اتاق های ولایتی و ولسوالی و همچنان حل این چالش ها در هماهنگی با اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان.
سپس محترم میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل و مسؤلان تفتیش و اداری موضوعات مرتبط به آنها را مطرح کردند.
 
همچنان آمرین عامل اتاق های ولایتی، از فعالیت های که در قبال استراتیژی و پالیسی اتاق مرکز انجام داده اند توضیح داده، طرح ها و پیشنهادات شان را به ارتباط چالش های موجود مطرح نمودند.
 
در اخیر، سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، بعد از استماع مشکلات، نظریات و پیشنهادات آمرین ولایات؛ درمورد رفع مشکلات آنان و عرضه خدمات بهتر به اعضای سکتور خصوصی با درنظرداشت پیشنهادات آنان و دو مورد فوق‌الذکر هدایات لازم را داد و اولویت کاری را نظر به شرایط و اهداف تعیین شده فوق تعیین نمود.