اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان به شماری از دانشجویان پوهنتون "جهان" تصدیق نامه‌ اهداء کرد

رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری کشور درنشست روز شنبه 8 قوس سال روان به 16 تن از دانشجویان پوهنتون" جهان" که دوره‌ی یک ماهه‌ی آموزش های عملی را دراین نهاد فرا گرفته اند، تصدیق نامه اهداء کرد.
دراین نشست، محترم شفیق الله عطایی معاون پالیسی و تخنیکی اتاق سخنرانی کرده و در مورد نتایج کار آموزی دانشجویان و تاثیرات عملی آن صحبت نموده افزود: "اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با فراهم کردن زمینه آموزش های فنی و عملی درخدمت دانشجویان و پوهنتون های مختلف کشور قرار داشته و محصلان پوهنتون"جهان" نیز شامل آن می باشند."
 
آقای عطایی ابراز امیدواری کرد که این دوره‌ی آموزشی دراتاق توانسته باشد برای دانشجویان این نهاد تحصیلی سودمند واقع گردد.
 
وی در بخشی از سخنان خود، نقش سکتورخصوصی را در رشد اقتصادی یک جامعه بسیارحیاتی دانسته و تعهد سپرد که اتاق تجارت و سرمایه گذاری کشور بسترخوبی برای رشد استعداد های تحصیلی از بهر فعالیت های موثرشان در جامعه می باشد.
 
در این نشست، رهبری پوهنتون جهان و دانشجویان این نهاد تحصیلی با سپاسگزاری از اتاق جهت فراهم کردن زمینه آموزش های عملی در یک ماه گذشته، پیشنهادات مشخص خود را مطرح کرده و خواستار ادامه‌ی این گونه همکاری ها در آینده نیز شدند.
 
آنان تعهد سپردند که با فرا گیری درس های عملی در این نهاد، کارهای زیادی را آموخته اند که می توانند برای بلند بردن سطح دانش خویش استفاده مؤثر نمایند.